PÅSKLOV! :D ♥

Hej på er,

Riktigt dålig uppdatering av mig. Men hur kul är det att blogga när ni aldrig kommenterar ?!
Aja, idag i skolan hade vi bara en massa tråkiga ämnen, och på NO:n som vi hade sist idag då hade vi prov :(
Hoppas det gick bra för mig i allafall. Det enda possitiva med att vi hade prov var att vi slutade direkt efter det + så fick vi lite påskgodis att äta medans vi gjorde provet! :D

GLAD PÅSK ALLA LÄSARE! ♥

Nu så ska jag ut och hoppa studsmatta. Hörs imorgon eller något ?




Kommentarer
Postat av: Karolina börjesjö

Heej! Aah, ja kollade upp det med Alice, det var inte samma. men Det var en som heter Isabell hon hade samma IP nummer som en annan så jag tog veck den rösten ;)

ja jag läser denna hela tiden, men förlåt ni är lite dåliga på lägga ut inlägg.. men jag vet vf. Jag kan länka i ett inlägg ;)<3 Kram

2011-04-15 @ 16:43:26
URL: http://rydaholmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0