Sluta inte !

Hej !
Hhahah , ni fattar inte rubriken mkt va ?
Hhah , men ni får inte sluta läsa bloggen .. men på min blogg står det vrf jag inte bloggat: http://handbollsjozzan.blogg.se ... Jag är såå ledsen .. men ändå glad, hah :p
Jag är ledsen för att jag inte bloggat mycket och glad för att jag ska få photoshop helt gratis ! det kostar ksk 1000 eller ngt men jag får det gratis! men jag kommer inte fatta mkt ... haha mathilda eller någon som har det får väl lära mej lite. haha!
Det står samma saker på min blogg... men där kan du läsa om när jag kollade på Eric Snyggade <3 (saade)
hahh kolla in det ! (y)

Jag och Mathilda på bilderna ^^

Och här är Eric:
Han kollar rakt in i kameran .. ♥
Pappa tog typ över 100 bilder och jag tog många oxåå..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0