På öland!

Halloh! Just nu är jag på öland, jag har inte tillgång till internet, så detta är ett tidsinställt inlägg. Jag kommer ha tidsinställda inlägg på onsdag och fredag! Sen har jag ju detta och det som var i lördags, bildbomben ;D
Men nu ligger jag kanske på stranden och solar, är i en mysig butik och köper roliga grejer eller är hos några kompisar? Jag vet inte.. men jag kan lova dej att jag har det bra! Om det regnar nu så sitter jag nog inne i stugan och myser :*
Men aja, här kommer lite bilder, och jag lovar, när jag kommer hem blir det en stor bildbomb sen öland :D

Här kommer det några bilder på mormors blommor, HAHA<3
Den är cool 8D
Samma blomma som den första ;D
Det var den sista :p

Kram Josefine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0