Forsheda-badet ~ igen

Hejsan! Idag tog jag och min storebror simon bussen ut till Forshedabadet och det var kul. Min farmor och farfar bor  vid forsheda badet så jag och simon gick in och sa hej, men dom hade varit i U.S.A i 17 dagar och dom hade varit i L.A, hollywood, NY m.m..dom hade kollat på celine dion och haft det jätte kul. Men sen när vi skulle åka hem fanns det inte tillräckligt mycket pengar på kortet, men jag fick åka med ändå!
Men imon ska jag inte göra mycket, va med någon kompis kanske??  Men v. 28 kommer jag inte blogga jätte mycket, jag och simon ska vara hos mormor och hitta på massor av roliga grejer, så då kommer jag inte vara jätte aktiv, men jag hinner nog slänga in något inlägg, tidsinstälda kommer jag kanske också fixa. V 29. är jag också hos mormor men jag kommer vara lite sktiv ändå! V. 31 kommer jag inte blogga alls, då är jag  på öland.
Hejdå!<33

PS. Ni är kanske bra på att kommentera BRA!
Vi har haft runt 25 läsare igår och idag, hoppas det forsätter så och att det blir bättre!


Kommentarer
Postat av: Felicia -MYFELLAAN-

sc; tack1 bara bra ^^

2011-07-04 @ 20:18:33
URL: http://myfellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0