Första inlägget och katten smet bort :'(

Tjenare! Skönt att börja blogga här igen, känns riktigt bra faktiskt! Detta varit en skit dag efter kl 11.30 för då gick Mathilda hem efter "över nattningen" eller vad man ska säga :p Men det vill jag typ inte säga vad rakt ut i bloggen, HAHA! Men igår kväll blev jag SKIT ledsen, eller orolig för vi har två katter, båda är inne katten och den ena hoppade ut från balkongen, eller smet ut genom dörren när ingen märkte. Men hon gick ut, blev skit orolig, men aja, sen när jag och Mathilda var ute idag så hörde jag något jama, men Mathilda ba "nja, jag hörde inget." Sen så sa jag det till Wilda (lillasyster) och hon ba "Nej, det låter inte som Siri" (katten som smet heter Siri, den andra heter smulan) och jag visste att det var Siri, hon låter..speciellt. Men sen var det hon, hon var så söt där och hon tyckte det var jätte skönt att komma in, fast jag tror hon tyckte det var kul ute, fast kallt ksk? Aja, jag är glad nu, men förbannad på någon annan sak..
OJ, blev det för långt inläg?
Haha aja..här kommer lite bilder på mina katter, Hejdå!

ps. jag gjorde nya efter texter, Blev dom bra? Det var väl bra att jag gjorde nya? HAHA :D

Söt va? katt nr 1. Det är siri som smet bort, bra att vi hittade henne i buskarna, hon var så söt då :') och siri är den busiga katten, hon är en aning gossig ibland oxå, specielt nu ;)

Katt nr2..eller vi köpte henne först, haha men ändå, smulan, katten som är gossig och blyg :')

Siri, med ett grönt och ett rött öga :D

Siri 12 veckor gammal, awii så söt, eller vad tycker ni? KOMMETERA DET!

Smulan igen ;p

"Dagens kommentar"; Ni ska kommentera bilder på siri 12 veckor :D
PS. Tycks om dom nya eftertexterna, det får ni oxå kommentera!
Här kommer Mathildas;


Och min, haha hejdå <3




Kommentarer
Postat av: mathilda ♥

va bra dom blev jozze <3

2011-07-03 @ 20:33:28
URL: http://mathiildahhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0