Jozze svarar på frågor!

Ja, nu har jag en liten tid vid datorn och ska svara på frågestunden ;)
Mathilda har redan svarat på några av domma, men jag orkar inte skriva upp vilka, så jag bara svarar :p



Från: Emma
Fråga:
Hur lärde ni känna varanndra?
Svar; Genom bdb..eller det var nog jazmine som gjorde att vi blev vänner på bdb ;)
Fråga: Var är det bästa me mathilda?? :)
Svar; Asså, hon är ju bästa på allt!! Men hon är snäll, rolig och allmänt bäst! ;D
Fråga: Har ni bråkat nån gång o vf? :)
Svar; Ja, det har vi, men vi vet att det alltid löser sej. Det är lixom vanligt syskon bråk! ♥
Fråga: var vill du bli när du blir stor?
Svar; Jag vet inte, och jag funderar inte på det direkt, det är ju flera år kvar ;)
Fråga: Vilket är ditt favorit program? :)
Svar; BOLIBOMPA! Nej jag skojjar! Men jag vet inte, TV brukar jag itne kolla på, men när det väl händer så blir det väll top model eller något.
Fråga:Vad har ni gemensamt?
Svar; Ehm, vi gillar typ väldigt mycket som är samma och sånt, båda åker allt på liseberg (hhaha) och vi  har nästan allt gemensamt känns det som :')
fråga: Hur söt är Mathilda från 1-10?
Svar: Vilken dum fråga, långt över 10 såklart!!<3
Fråga:Brukar du sjunga i duschen?
Svar; Kankse det kanske..HAHA klart jag gör xD
Fråga: Sola eller bada?
Svar;typ först solar man, sen badar sen solar, sen badar osv
Fråga: varmt eller kallt?
Svar; VARMT!
Fråga: vilket är mathildas favoritdjur!
Svar; Åsna! Hund också!
Fråga:ställer jag för många frågor? :P
Svar; Det är bara kul!


Nu kan jag inte ha datorn mer, så jag hoppas jag kan svara på dom anndra sen (om det är några anndra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0