Saknar dej Mathilda!


Ja..JAG SAKNAR DEJ MATHILDA!!!!!!! Jag läste din text om mej och den var ju för söt! Jag blev tårögd! Min Mathilda kommer jag inte se på 2 veckor.. TVÅ hela veckor! Fast en av dom har gått! Men jag saknar dej så jag håller på att dö! Jag kommer vara med dej nästan varenda dag nu, för jag kommer vara hemma en vecka, sen åker jag till öland i en stuga, då kommer jag inte ha tillgång till dator alls! Så någon får gäst blogga på bloggen!
Det kommer vara skit kul på öland!! Men inte lika kul som när man är med Mathilda :(♥

Kommentarer
Postat av: mathilda ♥

aw, jozze! fy va gullig du är :'D

saknar dig skitmycket.. kom hem NU! ♥♥♥

2011-07-17 @ 20:00:16
URL: http://mathiildahhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0