Snällaa!

Hej! Imon åker jag till mormor och jag kommer kanske slänga in något tidsinställt inlägg. Men då kommer det vara Mathilda som bloggar mest! Hon ska också gästblogga på min blogg, så hon kommer få mycket at göra!
Men jag måste packa nu och jag kommer skriva vad jag gör hos mormor på en av bloggarna, antingen denna eller http://handbollsjozzan.blogg.se! Det jag menar med Snällaa i rubriken är att ni ska ställa mer frågor, kommentera mer och kolla bloggen mer, för att vi hade runt 25 läsare dom första dagarna och nu är vi nere  på tio! Så gör det där oftare och ställ mer frågor till frågestunden, tack!
En till liten figur som jag har gjort, kommentera den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0