Mathildas svar sen frågestuden!

Hajj! Idag skulle vi svara på era frågor sen frågestunden. Tack så mycket till er som har ställt frågor till oss! Jozze kommer tyvärr inte kunna svara på sina frågor, men hon får svara på dom sen när hon kommer hem. Och jag svarar på dom frågorna som är till både oss så bra jag kan, om jag svarar fel på något får hon ändra det sen när hon kommer hem.
Här kommer frågorna och svaren ;)

Hur länge har ni känt varandra? I kanske 2 år :)
Vem gillar ni? Jag är inte kär i någon nu, och vem Jozze är kär i är tyvärr privat :p
Vilken är din favoritmat? Tacos tror jag.
Gillar ni att sjunga? Jag suger på att sjunga, så jag gillar det inte så mycket. Men jag vet att Jozze gillar att sjunga. Hahah!
Hur länge har ni varit bästisar? I typ 2 år.
Hur lärde ni känna varann? Genom Jazmine eller bdb.

Vad är det värsta en vän kan göra? Snacka skit om en, och ljuga för en...
Vilka är dina bästa vänner? Amanda, Alma, Jozze, du (Emma)  m.m.
Har ni bråkat nån gång o varför? Ja, för olika saker. Alla bråkar ju ibland :)
Vad har ni gemensamt? Våran humor, hahaha :D
Vilket är ditt favorigodis? Choklad ♥♥
Är jag din bästa vän? Ja, det är du Emma! :)
Är Cajsa din bästa vän? En av mina bästisar, ja!
Vem är din sämsta vän? Det kan jag inte säga rätt ut här, men det är en person.
Sola eller bada? Bada.
Varmt eller kallt? Varmt ?!
Vad önskar du dig när du fyller år? Kläder, stativ till kameran, presentkort, pengar m.m
Om du skulle haft en tjejkväll skulle du bjudit mig då? Jag tror det..
Ställer jag för många frågor? Nej, det är bara kul med många frågor :'D

Hoppas ni blev nöjda med svaren. Sen är det några frågor till Jozze med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0