Tidinställt inlägg nr 2.

Hejsan! När ni läser detta inlägget vet jag inte vart jag är, kanske på liseberg, vid havet och fiskar krabbor, solar ute i trädgårdet, tränar, jag vet inte! Men bara så ni vet så har jag det bra! Det finns inget bättre än detta! Men jag lovar, jag ska blogga efter jag har varit på liseberg, jag har kanske redan gjort det för att jag vet inte vilken dag vi ska dit, men vi får se! Men klart att jag bloggar om det! Men vad jag vet om liseberg än så länge är att jag ska åka alla roliga atrasioner (dom stora och så) och att jag inte kommer få upp någon i atmosfear, inget mer vet jag! HAHA!
Men jag her redan åkt atmosfear en gång och det är inte den sista! Men nu måste jag fixa mer tidsinställde inlägg, hihih, SES!♥
Denna söta katten var på balkongen i ett dygn och stod och jamade hela tiden, sen tog grannarna hand om den för vi var borta, jag, albin och wilda var hos farmor och dom andra på grillfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0