Tidinställt inlägg nr 3.

Halloh! Varmt och skönt? njaa, det kan man inte säga! Jag har kollat på vädret innan jag skrev detta inlägget och det skulle vara fint måndag, tisdag och mulet men varmt på onsdag, men sen är den regn hela vägen fast ändå varmt! Men jag lovar, kul har jag i alla fall! Jag vet inte men jag tror att jag antingen redan har varit på liseberg eller så är jag där nu, vem vet?
HAHA Men jag har inget mer att skriva, så här kommer lite bilder på första doppet i år med kompisar!<3

Snygga mathilda (y'<3
Konstiga jag (y'<3

Najsiga alma!<3

Lite godis som Alma och Mathilda köpte dagen innan tror jag :p
'
Men guud x)

Där ligger matihlda och softar!

Bomben! HAHHA kolla mej!!

Tittut!
'
Tjenare Mathilda! HAHA vi träffade Dalila där också!

Söta alma, sen kommer jag och förstör bilden!

Alma!!!<33

Mathildaa<333

Mathildas flipflop!

Mathilda :)

Alla tre! Men jag ser ju dampig ut :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0