Vart med Alma och Cajsa! :D

Hello! Idag har jag vart med bäsaste Alma och Cajsa. Det var roligt! Vi har bakat, kickat, suttit vid datorn, fotat jättemycket m.m! Ni kan kolla på de flesta bilderna vi tog idag, på min egen blogg; http://mathiildahhn.blogg.se :)

Nu när det bara är jag som bloggar här så kommer det inte vara lika bra uppdatering eftersom jag ska blogga på min egen blogg och gästblogga på Jozzes blogg med.
Fast jag fattar inte hur jag ska kunna gästblogga där när Jozze inte sagt sitt lösenord till mig. HAHA! x)

Nu ska jag äta, men vi hörs imorgon! Ni kommer också få tidinställda inlägg av Jozze någon mer dag denna veckan. Men jag vet inte vilken dag det var..


Alma, jag och Cajsa :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0