Hos mormor (y)

Tjenare !
Idag har vi åkt till Gbg för att vara hos min mormor och vi ska vara här över helgen .. tyvärr ska jag inte vara med på handbolls-matchen mot växjö.. men lycka till nu tjejer !
Men vi har ätit pizza, och min lillebror albin har spytt TVÅ ggr.. kul ?! :o
Min lillasyrra Wilda fyller år idag och hon fick en Hannah Montana dator och Lite saker.. jag kommer inte skriva så mkt mer ;P
Men Imon ska vi fira Wilda och åka dubbel däckare ksk..;P  (Buss med två våningar)
Men nu sitter jag bara vid datorn och slappar och snart kommer lite popcorn. heh :)
Vad ska ni göra till helgen ?

Kommentarer
Postat av: mathilda ♥

blev du nöjd med XOXO Josefine skylten ??

2011-03-18 @ 21:12:24
URL: http://mathiildahhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0