MÅÅNGA frågor !

Tjena! Jag gick in här på bloggen lite snabbt och såg att vi fick jätte många frågor.. så här skriver jag svaren på dom frågorna jag fick.

PS. Jag såg på IP- adressen vem det var som var "anonym", så jag vet vem det är!

Hur snäll är Mathilda till 1-10 ?
Sv; Långt över 10 ! <3

Är mathilda den sötaste du vet ?
Sv; Det finns många söta vänner , men hon är en av dom ;P

Vilka är Dina Bästisar Jozze ?
Sv; Ehm .. jag har ganska många men .. Mathilda , Melissa , Alma.j , Alma.s , Jazze *ksk* och så har jag mer ..;P


Josse : Hur mycket svenne är du ?
Sv; Hahha , jag har ingen anning ., inte helt ksk , mammas kusin bor Tex i london ..så inte 100% ksk



Jozze : Är du hel svensk ?
Sv; Som jag sa förut så är jag kanske inte 100%

Jozze : Vilket Märke är din camera
Sv; Min kamara är paj så jag ska köpa en ny system kamera .. men jag lånar min mosters så länge och det är en Nikon (älskar canon)

Jozze : Varför Skryter du Mycket ?
Sv; Skryter jag ?!?  ;o


Josse : Vilka sjunger bäst av dina bästa vänner sej en ! ^^
Sv; Jag har inte hört alla , så det går inte att avgöra lisksom ..


Josse : I Vilka Länder Har Du Varit I ?
Sv; Typ inga .. xD  Danmark och jag tror jag varit i Tyskland .. eller nej , men jag ska åka till London och ksk turkiet eller Thailand

Josse : Varför Bloggar Du Aldrig ?
Sv; Jag har haft fullt upp den senaste tiden men jag ska försöka vara mer akriv på bloggen nu ;P


Josefine Gillar du Mathilda som hon är ? SNÄLL söt Rolig och mkt mer ?
Sv; Som hon är .. vad annars

Josse : Hur mkt kostade din host Katt x'd ??
Sv; Vilken av dom menar du ? x'd Men jag har faktiskt ingen aning

Josse : Du har ju brun-Rött hår och har du haft någon färg innan ?
Sv; Jag har haft blont och mörk brunt..mörk blont och ljus brunt

Jozze : Är du galen i Erik Saade ?
Sv; nej men han är väl bra ! <3

Josse :Ville du gå på idrott o hälsa ?
Sv; Hahh , nu vet jag exakt vem det är ..xD  men ja , det ville jag ! <3



Sen får matte se vad hon har för frågor<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0