Ni suger på att kommentera! :(

Hej! Nu är det Mathilda som bloggar här. Och jag tycker det är riktigt tråkigt att ingen ställer någon fråga i frågestunden som Josefine har fixat! När det är tävlingar och sånt, så får vi jättemånga kommentarer så kom igen och fråga nu!

Jag vet att vi inte uppdaterar bloggen så mycket, men vi har ju egna bloggar så då hinner vi inte alltid med denna.
Och det kommer bli mycket mycket sämre uppdatering om vi inte får några kommentarer, då kanske vi stänger ner bloggen helt och hållet :(



Men igår badade jag i Simhallen med Josefine och då hade vi det riktigt roligt! Och när jag kom hem så hade vi Fredagsmys. Så igår hann jag inte pågrund av det. Men nu ska jag gå ut med Ronja..

Glöm inte fråga frågor i frågestunden!!!


Ronja ♥


Kommentarer
Postat av: cicci

Hade ni kul när ni badade?♥

2011-03-26 @ 12:00:34
URL: http://minigreven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0