Sång , dans och rubbet ! :D

Idag har vi haft nationella *stavning* prov i läs förståelse ..det gick faktskt väldigt bra för mig och många andra också ..;)
Jag har inte mkt att skriva om för att om sången och dansen och lite annat skriver jag på min blogg , och om du kanske läser den oxå är det ju inte kul att läsa samma.. xD
Efter som jag inte har något att skriva om kan jag kanske skriva om vad ska ska göra i veckan ?
Måndag: Tråkat..lite intreserad av ngn ..xD
Tisdag : Prov , sång , dans
Onsdag : tråk och träning
Torsdag : Vara med ngn kompis .. vet inte vem ^.^
fredag : kompis ksk ?
Lördag : mys
Söndag : Tråkar och är ledsen för att skolan börjar dagen efter ..xp
Sen är det en sak jag missat på alla...DATOR !  HAHHAHAH
Hinner inte mer nu , lite senare ska jag blogga på min blogg.. ses sålänge ! Lite redigerade bilder kan ni få se ;)

Kommentarer
Postat av: mathilda ♥

älskar den gröna bilden! :o

har du sett att jag har fixat med kommentarerna ??

och vad menar du med det på Måndagen.. intressrad av ngn ? vem i såfall ? skriv i pm ;)

2011-03-01 @ 19:17:54
URL: http://mathiildahhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0