Sjunga på rockkonserten lite ??

Hej! Som mathilda sa innan så kommer vi ha en ny design på bloggen och min header som jag tänkte göra är rosa.. mer får ni inte veta .. xp
Jag hinner inte göra så mkt mer nu, jag övar på min låt jag ska sjuna till rock konserten bara .. jag ska sjunga "This is my life" och "Black or white" .. hoppas det går bra , men jag ville ha I won't cry med Elin lanto , men så blev det inte för den har Isabell .. :D
Men idag började Den nya tjejen Isabelle i vår klass och hon värkade jätte snäll , min typ .. xDD
Nu hinner jag inte mer , ses  ! <3
Ps . jag har klippt mig men blev inte jätte nöjd :/ 
men har ingen bild nu .. så ni får en gammal:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0