Svarat på mina frågor..

Hej! Jag och Jozze har fått en massa frågor från "Anonym", fast vi vet vem det är eftersom vi har kollat IP-adressen. Så jag har svarat på frågorna jag fick från Jazmine ( http://jazmiinees.blogg.se ) som är den "Anonyma" ...

Anonym
om Frågestund !:

Älskar du din Hund Mathilda ?
Sv; det är klart jag gör!

Älskar Du Dina bästisar Mathilda ? Varför?
Sv; ja, det gör jag. för dom får mig på gott humör och dom finns alltid för mig! ♥

Älskar Du Jozze ?
Sv; Som vän ja :D

Mathilda : Hur mycket svenne är du ?
Sv; Inte vet jag ?! :p

MATHILDA : Är Josse söt ? ? säg ärligt!
Ja, såklart.

Mathilda: Sjunger Josse bra ?
Ah, det gör hon väl :)

Gillar Du josefine som hon är ? galen rolig snäll ?
Hon är perfekt som hon är (a)

Hur mkt kostade din hund ?
Sv; Vi fick henne gratis av en kompis :D

HUR KAN DU FÅ SÅ FINT HÅR ?<3
Sv; Mitt hår är väl inte så fint ? :p ♥

Vad gillar du mest Godis glass elr banan ? :P
Sv; HAHA, knäpp fråga men godis =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0