Veckans Hiss och Diss !

Hejhej !
I helgen har jag varit hos mormor och vi åker hem på söndag kväll och jag har gjort Hiss och Diss skylar men dom är ju på min dator hemma..så det blir inga nya bilder alls !
Ajaa
Här kommer hissen ! ;P
Veckans hiss blir..
System kameror !
Min moster har en system kamera .. inte en sån där man kan göra massa ändringar .. så det är en enkel variant och jag ska få låna den från nu till påsk och jag kommer få se om jag vill ha en sån eller en mer avanserad.. men det kommer bli kul !!
PS. Märket är Nikon
Veckans Diss blir ...
När gammla folk mår dåligt och ksk dör..
Min gammel farmor mår dåligt och sa att hon hade ont i hjärtat så min mormor och morfar åkte upp till sjukhuset med henne.. läs mer på http://handbollsjozzan.blogg.se
Nu ska jag dra .. ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0